Mai-marii de la McCann Erickson impartasesc gustul victoriei de la Golden Drum.





Adrian Botan si Bogdan Enoiu au recidivatla Portoroz Cistigatorii trandafirului de la Portoroz, Bogdan Enoiu, managing direc

Mai-marii de la McCann Erickson impartasesc gustul victoriei de la Golden Drum.

Adrian Botan si Bogdan Enoiu au recidivatla Portoroz Cistigatorii trandafirului de la Portoroz, Bogdan Enoiu, managing director McCann Erickson, si Adrian Botan, comandantul creativ al agentiei pe Europa Centrala si de Est, povestesc pentru Cotidianul cum e sa fii Agentia anului la Golden Drum pentru al doilea an consecutiv. Va asteptati la Golden Rose, anul acesta?

Bogdan Enoiu: Voiam sa fim in primii trei, ca sa nu ramina singular succesul din 2006.

Adrian Botan: A fost o surpriza, evident. Nu am mers sa tragem neaparat la titlul de agentia anului. Avem confirmarea ca facem o munca buna in mod normal. E important pentru oamenii mei. E o victorie morala.

Ce inseamna premiul pentru businessul companiei?

B. E.: Inseamna mult. Clientii au primit deja multe telefoane de felicitare. Doar sintem primii din Romania care am reusit aceasta performanta, de a cistiga de doua ori la rind trofeul Golden Rose. Si conteaza pentru ei. Conteaza si pentru moralul agentiei.

A. B.: La gala am primit deja o propunere de business de la un client din Slovenia, din domeniul preparatelor din carne de pui, care doreste sa faca o operatiune pe piata romaneasca. Am avut un an foarte bun, am cistigat toate pitchurile la care am participat. Ca new business stam mult mai bine decit anul trecut. Trebuie sa reusesti sa convertesti reputatia data de premii in new business.

Ce ambitii mai aveti pentru la anul? Cannes?

B. E.: Da, anul asta am avut ghinion. Dar ne-am revansat la Golden Drum si speram ca la anul sa luam trandafirul si a treia oara si la Cannes sa facem o figura frumoasa.

Va privesc altfel clientii, concurenta?

B. E.: Sintem priviti cu respect de prieteni si cu invidie de dusmani.

Bogdan Naumovici scria in ,,The Marketer" ca a fost una dintre cele mai slab organizate editii ale festivalului.

B. E.: Cred ca a fost la fel ca in fiecare an. E un nivel ridicat, sint din ce in ce mai multe tari care participa. Eu, unul, nu am fost deloc anul acesta. Stiam ca avem o campanie foarte buna, care o sa faca impresie. Dar stii cum e. Vulpea care nu ajunge la struguri zice ca sint acri.

A. B.: Asa se vede festivalul din pozitia lui. Gala de premiere nu este cel mai fericit eveniment pentru majoritatea celor care nu sint pe podium. Trebuie sa stii sa primesti si infringerile, nu doar sa te bucuri la victorie. Daca nu ar fi avut participare in festival, as fi acceptat orice comentariu din partea lui. Dar asa, nu. Festivalul de anul acesta n-a fost nici mai slab, nici mai bun decit in anii anteriori. Pe radio, festivalul a fost mai slab, in schimb pe tv, lucrarile au fost foarte bune. Campaniile au fost, la rindul lor, puternice. Am luptat cu campanii faimoase si superpremiate, precum cea pentru Adidas - ,,Impossible is nothing". E onorabil sa cistigi intr-o astfel de companie.

Citeva cuvinte pentru concurenta?

B. E.: Le urez succes. Sa-i vedem si pe ei (n. r. - Leo Burnett). Acum doi ani, ne-au luat la 4 puncte diferenta. De-atunci sintem pe un trend ascendent. E o lupta la absolut toate nivelurile. Si pe clienti, si pe premii, in absolut toate domeniile.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.