Doua bucati din maxilarul unui dinozaur dintr-o specie din care s-au gasit foarte putine ramasite fosilizate, au fost descoperite de un paleontolog francez la... Muzeul Geologic din Lisabona, informeaza vineri AFP receptionata de Rompres.   Bucatile de maxilar sunt dotate cu dinti conici, asemanatori celor ai crocodililor si apartin unui dinozaur din specia Baryonyx, un dinozaur carnivor care se hranea  in principal cu pesti.   Aceste resturi fosile au fost extrase in 1897 dintr-un depozit geologic vechi de aproximativ 120 de milioane de ani, aflat la Boca do Chapim, (la sud de Lisabona), insa au ramas complet ignorate in depozitele muzeului din capitala Portugaliei timp de 110 ani din cauza erorii unui curator din acea perioada, care le-a etichetat drept ramasite ale unui crocodil.   Cele doua bucati de maxilar au ramas in anonimat pana au fost remarcate de paleontologul francez Eric Buffetaut care le-a catalogat ca apartinand speciei de dinozauri carnivori Baryonyx, dinozauri cu mers biped si o inaltime de 4,5 metri. In momentul descoperirii acestor fosile, nici unul dintre paleontologii vremii nu ar fi putut sa le identifice, primul exemplar aproape complet de Baryonyx fiind gasit abia in 1983 in Anglia, ocazie cu care paleontologii au si clasificat aceasta specie.