Succesul pe care berea la PET il inregistreaza in Romania nu-i lasa indiferenti nici pe producatorii de renume. Ieri, Heineken Romania a anuntat ca lanseaza berea Gosser la ambalaj PET de 1 L. Initiativa Heineken reprezinta o premiera pentru piata di

Succesul pe care berea la PET il inregistreaza in Romania nu-i lasa indiferenti nici pe producatorii de renume. Ieri, Heineken Romania a anuntat ca lanseaza berea Gosser la ambalaj PET de 1 L. Initiativa Heineken reprezinta o premiera pentru piata din Romania, Gosser fiind prima bere din segmentul Premium International care se va livra si cu ambalaj PET. Potrivit Heineken, lansarea acestui ambalaj premium, de calitate superioara, marcheaza o noua etapa in dezvoltarea marcii Gösser si "face posibil ca avantajele acestui tip de ambalaj sa fie disponibile si pentru consumatorii de bere din segmentul premium international". Astfel, una dintre marcile de renume la nivel international intra in "razboiul preturilor", deoarece consumatorul roman inca se ghideaza dupa criteriul pretului scazut. "Ambalajul PET este foarte bine primit si a devenit un ambalaj foarte apreciat in Romania. Succesul acestui tip de ambalaj se datoreaza faptului ca este avantajos, convenabil, iar berea la PET este consumata de obicei cu prietenii. Acum, pentru prima data in Romania, Heineken Romania lanseaza PET-ul in segmentul Premium International pentru marca Gösser. Consumatorii nostri fideli apreciaza caracterul inovativ al Heineken Romania, iar lansarea Gösser Premium Pack de 1L este modalitatea de a raspunde cerintelor consumatorilor si, bineinteles, tendintelor pietei", explica Edwin Botterman, presedinte & CEO Heineken Romania.

Lansare bazata pe studii de piata

Noul ambalaj a fost lansat dupa ce studiile de piata efectuate au aratat ca ambalajul Premium Pack (PET) este perceput ca fiind mai practic si ideal pentru a fi consumat impreuna cu prietenii, la picnic sau la petreceri in aer liber. De asemenea, impresia consumatorilor a fost ca design-ul noului Gösser Premium Pack (PET) este vazut de consumatorii de bere "ca fiind unic pe acest segment, aspectul modern fiind dat de eticheta ingusta de la baza sticlei, iar logo-ul embosat subliniaza caracterul premium al berii Gösser", potrivit companiei. Materialul folosit pentru ambalajul Premium Pack impiedica migratia oxigenului si prelungeste termenul de valabilitate a produsului la 4 luni. Forma ergonomica a sticlei, cu gatul alungit si logo-ul embosat, permite manipularea sticlei cu usurinta si ii confera un aspect elegant. Folia de protectie, inovatie a Heineken Romania, protejeaza gatul sticlei si impiedica impuritatile sa patrunda in interior.
Heineken Romania detine o pozitie puternica in segmentul berii la PET. In 2006, ambalajul PET a detinut 41% din totalul pietei locale de bere. Gama de produse cuprinde: Golden Brau PET 1,5L si 2L, Bucegi PET 1L si 2L, Gambrinus PET 1L si 2L, Harghita si Hategana PET 2L, Ciuc PET1L, iar acum, Gösser Premium Pack 1L (PET). Compania a lansat pentru prima data la PET, anul trecut, o bere din categoria premium, in speta Ciuc Premium.
Heineken Romania este liderul pietei de bere la nivel national (26.7% cota de piata in 2006, conform datelor furnizate de AC Nielsen). Compania are patru fabrici de bere la Miercurea Ciuc, Hateg, Constanta si Craiova. Din momentul in care a intrat pe piata din Romania, Heineken Romania a investit mai mult de 165 de milioane euro. Heineken Romania are in portofoliu marcile Heineken, Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau, Bucegi, Gambrinus, Harghita, Hategana si Zipfer.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.