Compania care producea pixuri inainte de 1989 a intrat in acest an pe un nou segment dedicat marcilor auto de lux.

Compania sibiana Flaro SA estimeaza ca va obtine venituri care vor depasi un milion de euro de pe urma productiei a peste 400.000 de componente pentru mai multe branduri auto consacrate la nivel mondial.

Printre companiile interesate de serviciile Flaro se numara marcile Jaguar si Volvo, cele ale DaimlerChrysler si Volkswagen. Flaro va produce subansambluri destinate sistemului electric si de transmisie pentru cutiile de viteze automate ale automobilelor. „De cinci ani sintem certificati ISO 9001/2000, conditie minima obligatorie pentru a functiona ca subfurnizor de componente pentru industria auto. Avem ca obiectiv pentru sfirsitul lui 2007 sau inceputul lui 2008 si certificarea TS 16949, specifica furnizorilor directi pentru industria auto", a spus Ani Capatina, administratorul unic Flaro. „Pe masura ce am atins standardele de calitate si am obtinut certificarile necesare, compania s-a orientat si spre industria auto", a spus Capatina despre initiativa Flaro. Compania a intrat pe pietele externe in urma cu noua ani, primul client fiind Fuji Magnetics GmbH din Germania.

Industria auto internationala nu este singurul segment pe care Flaro activeaza. Compania a investit si in industria electrotehnica, domeniu pentru care prognozeaza in acest an venituri de peste 2,5 milioane de euro. „Ne orientam spre dezvoltarea afacerilor din industria auto si din cea electrotehnica. Vom investi peste 600.000 de euro pentru achizitionarea de echipamente tehnologice noi, care vor mari semnificativ capacitatea de productie in ceea ce priveste injectia de mase plastice si prelucrari mecanice", precizeaza administratorul unic al companiei. Flaro activeaza pe piata romaneasca din 1922, a fost privatizata in 1997, iar in anul 2005 a fost cumparata de grupul RTC Holding.