Potrivit presedintelui executiv al Centrului pentru Politici si Servicii de Sanatate (CPSS), Dana Farcasiu, proiectul, care s-a desfasurat in perioada septembrie 2004 - decembrie 2005, a permis educarea populatiei in general si in mod special a grupului tinta, respectiv tinerii intre 15 si 24 de ani. In cadrul proiectului s-a desfasurat un seminar cu jurnalistii din presa locala, care a explorat potentialul de implicare in activitati de lupta impotriva HIV/SIDA/ITS. S-au realizat 300 de machete in presa locala, 150 de difuzari ale spotului radio in fiecare judet si, un lucru foarte important, s-au inregistrat 40.000 de vizitatori unici pe site-ul www.prezervativ.ro. In cadrul proiectului s-au facut si informari interactive prin implicarea de trupe sau artisti in randul tinerilor (Kripton, Directia 5, Voltaj, Hi Q, Serban Banica Jr.), care au vorbit publicului despre sexul protejat si despre importanta folosirii prezervativului.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
Tigers Summit 2024: România în viziunea a trei investitori locali
Sursa: start-up.ro
-
Women TechEU, granturi pentru startup-uri cu femei fondator. Înscrieri deschise
Sursa: green.start-up.ro
-
SGR la Kaufland: retailerul oferă încă o dată valoarea voucherului cu...
Sursa: retail.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 8 mai?
Sursa: kudika.ro
-
VIDEO | Klaus Iohannis, întrebat dacă Biden îl susține la NATO: Și acest...
Sursa: wall-street.ro