Acest lucru este valabil doar pentru tarile Uniunii Europene, unde perioada de valabilitate a unei marci inregistrate se intinde pe 70 de ani, relateaza NewsIn
In SUA, drepturile asupra marcii Popeye vor fi in continuare valabile, pana in 2024. In Europa insa, din 2009, oricine va putea sa produca postere, felicitari si tricouri si chiar sa creeze benzi desenate cu Popeye, fara sa aiba nevoie de autorizatie sau sa plateasca pentru folosirea marcii.
Personajul Popeye si povestea sa, in care apar iubita Olive Oyl si personajul negativ Bluto, au fost create in 1929, de Elzie Segar, un artist din Illinois. Segar a murit in 1938, la varsta de 43 de ani, si de atunci UE a protejat drepturile de autor asupra personajului.
"Popeye este unul dintre primele personaje animate faimoase din secolul 20 ale carui drepturi de autor expira. Betty Boop si Mickey Mouse ii vor urma", a declarat Mark Owen, specialistul in drepturi de autor al firmei de avocatura Harbotte & Lewis.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Boon, platforma unde colegii vând produse între ei și totul se duce la ONG-uri
Sursa: green.start-up.ro
-
Furnizorul produselor Nike, în atenția Concurenței: ce nereguli au găsit...
Sursa: retail.ro
-
Antreprenorii citesc: recomandări de lectură de la Florin Vișa
Sursa: start-up.ro
-
Top 10 rețete de preparate tradiționale românești pentru masa de Crăciun -...
Sursa: garbo.ro
-
Aderarea la Schengen în cifre. PIB ar putea crește cu 1-2% anual
Sursa: futurebanking.ro
-
Scapă de herpes în câteva ore - Tratament rapid și eficient
Sursa: kudika.ro
-
GALERIE FOTO | Renault arată că un constructor auto mai poate avea suflet și...
Sursa: wall-street.ro