Unul dintre cele mai disputate subiecte legate de moda si de cariera deopotriva, este dress code-ul la locul de munca. Desi unele companii au conceput un astfel de regulament privind vestimentatia in cadrul respectivei institutii, raman multe semne de intrebare pentru femeile active pe piata muncii.

Desi in unele domenii se accepta tinute neprotocolare (ex: IT-ul) sau se incurajeaza exprimarea stilului personal (ex: moda) in majoritatea companiilor se gasesc reguli stricte (chiar nescrise) privind vestimentatia.

Inca de la interviul de angajare trebuie sa acorzi atentie imaginii tale. Afla cate ceva despre politica firmei privind vestimentatia si imbraca-te mai bine decat daca ai fi angajat. Nu exista niciodata a doua sansa pentru prima impresie!

Indiferent de domeniul in care activezi, de sef, de colectiv sau daca ai sau nu contact cu publicul trebuie sa fii ingrijita si sa prezinti bun gust. Oamenii evita sa-si incredinteze contractele sau proiectele unor indivizi care nu au respect si grija pentru propria imagine.

Mai multe sfaturi legate de tinuta si dress code-ul la locul de munca gasiti aici.


Despre autor:

Kudika

Citeste articolul integral in Kudika

Sursa: Kudika


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.