Sunt sexy, celebre, vanate de reviste, dar si de firmele care vor sa-si promoveze produsele folosind imaginea lor. Desi aparent nu exista nici o legatura intre masini si muzica, Dacia a reusit sa combine cele doua industrii, mizand pe notorietatea cantaretelor din show-bizz.
Cea care a deschis drumul a fost Anna Lesko, solista promovand Dacia Logan intr-un clip care a impanzit micul ecran. Annei i s-au alaturat de curand Andreea Banica, Delia Matache, Anca Badiu, Andreea Balan si Miki (ex-K-pital), care au fost alese sa promoveze noul Logan Kiss FM, serie limitata, acest model fiind pe piata in doar 10.000 de exemplare.
Oficialii Dacia se pare ca s-au orientat bine, cele cinci vedete fiind in topul preferintelor masculine, desi au ca public pentru muzica lor categorii diferite de barbati. Andreea Banica i-a luat insa fata colegei sale de breasla, Anna Lesko, onorariul vedetei Romantica TV fiind mult mai mare decat al solistei de la Chisinau. Neoficial, suma incasata de Andreea ar fi 15.000 de euro.
Despre autor:
Sursa: Click.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Transformă-ți grădina într-un paradis: 10 obiecte de decor potrivite pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Premieră pentru Revolut: Lansează refinanțarea creditelor
Sursa: futurebanking.ro
-
Cătălin Cîrstoiu, candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei: Nu îmi pun...
Sursa: wall-street.ro
-
Când nu mai poți avea încredere în nimeni... ai încredere în sufletul tău
Sursa: kudika.ro