Organizatorii concertului Rolling Stones din Bucuresti isi cer scuze spectatorilor pentru problemele aparute in distribuirea bauturilor racoritoare si alcoolice, potrivit unui comunicat de presa al companiei Events.

"Compania Events regreta incidentele legate de distribuirea ineficienta a bauturilor alcoolice si racoritoare la concertul Rolling Stones si isi cer scuze pe aceasta cale spectatorilor prezenti pe 17 iulie pe stadionul Lia Manoliu", se spune in comunicatul citat de NewsIn.

Explicatia companiei este ca problemele au aparut pentru ca Events "nu are in obiectul de activitate comercializarea bauturilor alcoolice si racoritoare" si, prin contract, au acordat acest drept mai multor firme de profil. Acestea au fost informate despre estimarile in ceea ce priveste numarul de spectatori asteptati la concert (in jur de 60.000, potrivit Events), dar si despre durata evenimentului (portile stadionului s-au deschis in jurul orei 16.00, iar concertul s-a incheiat la 23.30).

Events a subliniat in comunicat ca "nu s-a acordat nicio exclusivitate in procesul de selectie a furnizorilor de bauturi alcoolice si racoritoare, optand sa aleaga pentru acest eveniment companii si marci reprezentative" (bauturi racoritoare din gama Coca Cola, apa de la Dorna, energizante Burn sau bere Tuborg).

Pe stadionul Lia Manoliu au existat "12 puncte mici" pentru comercializarea bauturilor alcoolice si racoritoare, plasate pe inelul de sus al stadionului si doar "doua puncte mari", in zona Gazon B.

Amplasamentul acestora a fost determinat de considerente de ordin logistic, spun organizatorii, printre care "necesitatea pastrarii cailor de acces pentru situatiile de urgenta", dar si elemente suplimentare. "Mai exact, spatiul gazonului a cuprins, pe langa doua scene cu dimensiuni impresionante - scena A (62 metri latime, 30 metri adancime, 28 metri inaltime) si scena B (10 x 9 metri) -, un turn tehnic, sapte puncte de prim ajutor, puncte de merchandising, toalete ecologice, plus alte echipamente tehnice."
Configuratia gazonului a tinut cont si de "solicitarea expresa a managementului Rolling Stones, care a cerut amplasarea tuturor punctelor de vanzare intr-un spatiu delimitat, in spatele turnului tehnic, in Gazonul B, pentru a asigura o vizibilitate perfecta tuturor spectatorilor".

Marti, vremea a fost caniculara (avertizare de Cod galben), iar cozile la standurile de bauturi racoritoare si alcoolice erau interminabile. La un moment dat, proviziile de apa ale distribuitorilor s-au epuizat. Multi dintre cei prezenti si-au petrecut o buna parte din durata evenimentului la aceste cozi, iar timpul de asteptare a depasit 45 de minute, potrivit spectatorilor.

Legendara trupa rock Rolling Stones a cantat la Bucuresti, marti seara, in fata unui public de 50-60.000 de spectatori, intr-un show din "A Bigger Bang European Tour 2007", turneu inceput in Belgia si care se va incheia la Londra, pe 21 august.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.