Centrul Parteneriat pentru Egalitate impreuna cu Active Watch au facut in ultimele luni un studiu al pietei media care releva o realitate destul de ingrijoratoare in ceea ce priveste imaginea si rolul femeii in societatea romaneasca.
Acestia au ajuns la concluzia ca stereotipurile nu se sterg prea usor din societatea inca predominant patriarhala a Romaniei, iar femeile au in continuare de suferit si sunt expuse ca fiind instrumente ale placerii sexuale a barbatilor si incapabile sa existe fara acestia.
Dar iata ce releva studiile facute asupra emisiunilor TV, a presei scrise si a reclamelor. Cum este vazut astazi femeia in media?Studiul a fost realizat pe parcursul a 7 saptamani asupra unor emisiuni TV de divertisment, emisiuni de dezbatere, presa scrisa si reclame TV.
Televiziunile vizate au fost: Antena1, Antena3, Prima TV, Pro TV, Realitatea TV si TVR 1. Publicatiile vizate au fost: Click, Libertatea, Adevarul si Jurnalul National.