Imposibil sa nu fi visat macar o data in viata ca mergi cu limuzina. Putin probabil sa nu te fi gandit ca dupa nunta ta vei fi asteptat de o astfel de masina sau ca esti plimbat zi de zi cu aceasta, in calitate de VIP.
Ne-am obisnuit cu ideea ca limuzinele desavarsesc statutul oamenilor cu bani. Acest mit a inceput candva la mijlocul aniilor ’90, cand pentru oamenii de afaceri s-a inventat o masina mai mare pentru a fi transportati in conditii decente impreuna cu angajatii lor de incredere sau cu partenerii cu care faceau afaceri.

Prima limuzina a fost lansata de americanii de la Armbruster in orasul Forth Smith, din statul Arkansas, SUA, in anul 1928, fiind folosite initial pentru a transporta VIP-urile din showbiz-ul autohton. Limuzinele sunt preferate astazi in diverse contexte, de la petreceri private, la nunti, calatorii de afaceri sau simple promenade.

Extravaganta este una dintre caracteristicile principale ale unei limuzine, iar producatorii acestora concureaza permanent pentru a obtine suprematia celui mai tentant autovehicul. In general producatorii celebri de limuzine nu construiesc in serie aceste autovehicule. Celebra companie Lincoln a produs ultima limuzina de serie in anul 1939, iar de atunci, doar prin comenzi speciale s-au mai produs astfel de masini, intr-un numar foarte mic, ce-i drept.

Mercedes-Benz S-Class
si Maybach 62 sunt doua dintre cele mai cunoscute modele de limuzina produse, dar si acestea se produc in numar limitat si in general doar la comanda. Pentru confortul beneficiarilor, limuzinele sunt doate in prezent cu ecrane conectate la TV prin satelit, telefon privat si chiar cu baruri unde doritorii isi pot prepara diverse bauturi. Spatiile de refrigerare sunt de altfel componente care nu lipsesc niciodata, asta pentru ca sampania se serveste intotdeauna rece.


Despre autor:

Yuppy

Citeste articolul integral in Yuppy

Sursa: Yuppy


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.