Kate si Pippa au devenit un etalon de frumusete pentru femeile din intreaga lume, dupa integrarea in familia regala britanica.

Site-uri de moda si nu numai transforma tinerele in copii fidele ale britanicelor, prin sfaturile pe care le ofera audientei, informeaza MSNBC.

Totusi, nu exista numai aspecte pozitive in aceasta situatie. Site-urile ”pro-ana” si ”pro-mia”, care promoveaza anorexia si bulimia se folosesc de imaginea surorilor Middleton pentru a-si convinge cititoarele sa adopte un stil de viata nesanatos.

”Aceste site-uri sunt foarte periculoase. Tulburarile de alimentatie sunt bazate pe probleme psihiatrice si aceste site-uri promoveaza ideea de a fi bolnav si a ramane bolnav”
, afirma Lynn S. Grefe, presedinte al National Eating Disorders Association.

”Thinspiration” este termenul utilizat de cele doua site-uri pentru a descrie inspiratia pe care femeile trebuie sa o simta cand au in fata un manechin foarte slab.

In trecut, aceasta imagine a fost atribuita mai multor celebritati, precum Victoria Beckham sau surorile Olsen. Nutritionistii sunt foarte ingrijorati de aceasta situatie, considerand ca acest curent poate sa provoace multe victime in randul adolescentelor.

Sfaturile acordat de cele doua site-uri sunt foarte agresive si convingatoare pentru tinerele care au probleme de greutate. ”Nu este usor sa te infometezi. Cauta «thinspiration» pentru a ajunge la greutatea pe care ti-o doresti”.

Afla cum se mentin vedetele in forma si cum a reusit Pippa sa aiba unul dintre cele mai dorite posterioare din lume, chiar si de catre un producator de filme pentru adulti, care i-a oferit 5 milioane de dolari pentru o singura scena, intr-un film XXX.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.