Parte din campania de promovarea a festivalului B'Estfest 2010, Bursa este un proiect organizat de Metropotam.ro in parteneriat cu Emagic. Structura Bursei B'Estfest a evoluat fata de cele doua editii anterioare, formula din acest an fiind mult mai interactiva si punand la incercare "mana de organizator" si intuitia participantilor.
Acestia vor putea juca rolul unui organizator de festival, alegand trupele si artistii care vor concerta, invitatii speciali ai festivalului, precum si impartirea acestora pe zile.
Cei inscrisi isi pot crea un festival pe gustul lor, dar, pentru a iesi castigatori, variantele propuse de ei trebuie sa se apropie cat mai mult de structura ce urmeaza a fi confirmata de Emagic. Castigatorii se vor putea bucura de abonamente si bilete, acces in backstage sau intalniri cu artistii si trupele din cadrul B'Estfest 2010. In plus, pe toata durata competitiei, vor fi anuntate premii surpriza.
Regulamentul complet il gasiti aici, iar confirmarile oficiale aici.
Mai multe astfel de concursuri interesante gasiti pe Konkurs.ro.
[B'ESTFEST: Un festival de 3,3 milioane de euro]
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Adrian și Vlad Iliescu, Atelierele Ilbah: ”din nemulțumire se naște evoluția...
Sursa: start-up.ro
-
Un brand britanic de fish and chips intră pe piața din România. Cine este...
Sursa: retail.ro
-
wall-street.ro: USR propune pedepse cu închisoarea de până la 3 ani pentru...
Sursa: kudika.ro
-
Horoscop sănătate 22–28 decembrie – echilibru interior și asumare conștientă
Sursa: garbo.ro