Dacă ești interesat de marketingul organic pe Facebook, trebuie să iei în considerare mai mulți factori. Unul dintre acestea ar fi bugetul alocat. Facebook Ads, în contrast, nu sunt atât de eficiente pe cât este de eficient marketingul organic pe această rețea socială. Chiar dacă pot ajunge la o audiență mai mare, nu sunt la fel de eficiente în ceea ce privește experiența utilizatorului. Dacă vrei să ai succes în campania organică de marketing, trebuie să angajezi o agenție de marketing cu experiență vastă în marketingul de pe social media.

Una dintre strategiile de marketing organic ar fi promovarea prin videoclipuri. O strategie bună de video marketing este cheia succesului în ceea ce privește marketingul pe Facebook. Poți să faci marketing organic pe grupurile potrivite, pentru a avea mai multe distribuiri. Mai mult, poți încerca să faci engagement prin încurajarea utilizatorilor să lase comentarii. Noi spunem că rețelele sociale sunt viitorul, așa că începe să te promovezi chiar acum!

Prin strategiile de social media organic, poți să ajungi mai ușor la audiența țintă. Dar trebuie și să răspunzi cererilor. În alte cuvinte, postările organice vor mări brand awareness-ul, dar îți vor face și urmăritorii să se simtă speciali.

Facebook Ads

Când îți alegi agenția de Facebook Ads, trebuie să te uiți la următoarele: angajați cu experiență, tipul de reclame pe care l-au făcut, precum și calitatea acestora. O agenție cu experiență îți va explica tot procesul reclamelor pe Facebook. De asemenea, ei ar trebui să aibă experiență și se optimizeze campania ta pentru profitul maxim al companiei tale. De altfel, acesta e obiectivul cel mai important.

O agenție de reclame plătite folosește cele mai bune practici, pentru a-ți face campaniile de succes. Ei vor optimiza constant reclamele pentru a mări traficul pe site și brand awareness-ul.

La ce să te aștepți de la o agenție Facebook Ads

O agenție de Facebook Ads cu experiență va folosi cele mai bune practici pentru a-ți face campania de reclame să aibă cele mai bune rezultate. Ei vor optimiza reclamele pentru a mări traficul de pe site, dar și brand awareness. Ei vor crea ad-uri bazate pe buyer personna. Dacă ai campanii în derulare înainte de a apela la agenție, marketerii le vor revizui și le vor optimiza și pe acelea.

Facebook Ads este una dintre cele mai populare metode de advertising, lăsându-te să targetezi populația care chiar este interesată de produsele sau serviciile pe care le oferi.

Citeste si:
Festivalul de business al României, Zilele Biz, prezintă cei mai...
Festivalul de business al...

Beneficiile Facebook Ads

Există multe beneficii ale campaniilor plătite pe Facebook. Ele te vor ajuta să ajungi la o audiență mai mare. De asemenea, poți urmări mai în amănunt eficacitatea postărilor tale. Poți urmări numărul de clickuri, dar și de distribuiri.

Cu Facebook Ads, poți să urmărești campaniile și să îți mărești ROI-ul. Facebook oferă aceste metrice, printre care și engagementul, likeurile paginii, vânzările, conversiile și clickurile. Această informație te poate ajuta să determini care ads-uri sunt eficiente și care pe care trebuie să lucrezi mai mult. Reclamele pe Facebook reprezintă o metodă de reclamă care nu costă atât de mult. Însă trebuie să fii atent, altfel va costa foarte mult.

În concluzie, nu ezita să apelezi la servicii de Facebook Ads atunci când ai nevoie de reclame plătite sau organice! Trebuie să ai în vedere rezultatele agenției cu care vrei să colaborezi, fie pe partea organică, fie pe partea cu reclame plătite, sau ambele. Vezi mai multe articole aici.

Citeste si:
WhatsApp a picat în toată lumea. Utilizatorii au întâmpinat...
WhatsApp a picat în toată...

Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 29 Aprilie 2022 - 09 : 04

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.