Sci-Tech6 Martie 202012:02de George Stanciu

Lectura de 2 minute

Dacia pare că are probleme pe una din piețele importante din Vestul Europei, dar nici alți producători nu stau foarte bine.

Germania pare să devină o piață dificilă pentru producătorii de mașini, având în vedere rezultatele înregistrate de aceștia în cursul lunii trecute.

La nivel general, nemții au cumpărat cu 11% mai puține mașini în februarie, înregistrându-se vânzări de doar 239.943 de unități pe teritoriul țării.

Informațiile vin de la Autoritatea Federală în domeniul Transporturilor, citată de economica.net.

Niciun producător important nu a reușit să raporteze cifre pozitive. Cel mai mic declin a fost înregistrat de Renault, o scădere de doar 2,2% a vânzărilor. Ford, în schimb, a raportat o scădere de 18,% a vânzărilor.

Citeste si:
FashionUP! oferă avantaje noi în marketplace pentru parteneri
FashionUP! oferă avantaje noi...

Dacia, în cădere liberă

Cel mai popular brand autohton al germanilor, Volkswagen, a raportat și el o scădere de 11,1%. BMW e în scădere cu 1,1%, iar Mercedes-Benz are o scădere de 3,3% a vânzărilor.

În ceea ce privește Dacia, vânzările de automobile noi în Germania au scăzut cu 36,6%.

În același timp, însă, cresc vânzările de mașini electrice. Vorbim despre o creștere cu 76%, la 8.154 de automobile. Hibridele înregistrează în același timp o creștere cu 98% a vânzărilor.

Dieselul a scăzut cu 13% la vânzări, iar mașinile pe benzină au înregistrat și ele scăderi de 22%.

Citeste si:
Soluția germană pentru operatorii telecom în era 5G
Soluția germană pentru...

Per total, în Germania, s-au vândut cu 9% mai puține automobile în primele două luni din an, decât în aceeași perioadă a anului trecut. În ambele luni, Dacia înregistrează o scădere de 39,6%. Au fost vândute 7.518 de mașini ale producătorului român.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.