Atunci cand clientii au intrat in supermarketul Edeka din Hamburg au fost surprinsi sa observa ca rafturile erau aproape goale. Parea ca cineva a produs toate produsele sau ca managerii au uitat sa aprovizioneze magazinul.
In realitate, supermarketul a decis sa vanda doar produse nemtesti pentru o zi pentru a arata importanta diversitatii si a globalizarii.
"Atat de gol este un raft fara straini" - era mesajul scris in dreptul sectiunii de branzeturi. Fara produsele straine nu am avea maslinele grecesti, rosiile spaniole sau vinul frantuzesc.
Ce parere aveti despre metoda inedita abordata de supermarket?
Mai multe imagini puteti vedea aici.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro