Atunci cand clientii au intrat in supermarketul Edeka din Hamburg au fost surprinsi sa observa ca rafturile erau aproape goale. Parea ca cineva a produs toate produsele sau ca managerii au uitat sa aprovizioneze magazinul.
In realitate, supermarketul a decis sa vanda doar produse nemtesti pentru o zi pentru a arata importanta diversitatii si a globalizarii.
"Atat de gol este un raft fara straini" - era mesajul scris in dreptul sectiunii de branzeturi. Fara produsele straine nu am avea maslinele grecesti, rosiile spaniole sau vinul frantuzesc.
Ce parere aveti despre metoda inedita abordata de supermarket?
Mai multe imagini puteti vedea aici.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro