A devenita cea mai ascultata melodie pe platformele de streaming, iar acum reuseste sa atraga turisti in Puerto Rico, datorita referintelor care se fac in versurile piesei.
Potrivit informatiilor furnizate de site-ul Hotels.com, la doua luni de la lansarea remixului, cautarile pentru vacante in Puerto Rico au crescut cu 45%, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut.
„S-ar parea ca piesa si remixul ei au declansat un real interes pentru Puerto Rico“, a declarat pentru „Huffington Post“ un reprezentant al companiei Kayak, potrivit adevarul.ro.
In cazul unei alte companii de booking, Hopper, cautarile pentru zboruri catre Puerto Rico au crescut cu 58% in luna in care a fost lansat cantecul, media fiind in mod general la 33%. „Piesa a crescut in mod real cautarile pentru Puerto Rico cu 25%“, a declarat un purtator de cuvant de la Hopper.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro