LifeStar 15 Mai 2017 12:21 de Clara Vacaru
Finala Eurovision Song Contest 2017, desfasurata in noaptea de sambata spre duminica, in intervalul 22.00-1.45, a fost urmarita, in medie, de 561.000 de telespectatori la nivel national, iar momentul in care au cantat Ilinca si Alex Florea a fost urmarit de aproape 800.000 de telespectatori din intreaga tara.

Finala competitiei muzicale a inregistrat 3,1% rating si 11% cota de piata, pozitionand TVR 1 pe locul al doilea in clasamentul audientelor la nivel national, potrivit datelor furnizate de Kantar Media, informeaza TVR.

Publicul de la orase a preferat programul TVR 1, show-ul de la Kiev clasand postul de televiziune pe primul loc in mediul urban, cu o medie de 414.000 de telespectatori (rating mediu 4,2%, cota de piata medie 14,5%). 188.000 dintre acestia au reprezentat targetul comercial, unde TVR 1 s-a clasat pe pozitia a doua (rating mediu de 4,1% si cota medie de piata de 15,5%).

Aproape 800.000 de romani au urmarit momentul in care Ilinca si Alex Florea cantau pentru Romania pe scena Eurovision Song Contest 2017. Piesa ”Yodel It” a adus principalului post al Televiziunii Romane prima pozitie in clasamentul audientelor pe toate targeturile: national, urban, comercial.

In medie, 793.000 de romani au urmarit momentul in care Ilinca Bacila si Alex Florea se aflau pe scena, TVR 1 inregistrand, pe intervalul orar 23.37-23.40, un rating mediu de 4,4% si o cota medie de piata de 14,4% la nivel national.

In ceea ce priveste publicul din mediul urban, piesa ”Yodel It” in Finala Eurovision 2017 a fost urmarita de 614.000 de telespectatori (rating mediu 6,3%, cota medie de piata 19,8%), dintre care 258.000 reprezinta targetul comercial (5,7% rating mediu, respectiv 19,2% cota medie de piata).

Cel mai urmarit moment al finalei s-a inregistrat chiar in timpul piesei Romaniei (ora 23.40), cand 807.000 de romani urmareau la TVR 1 show-ul celor doi artisti (rating 4,5%, cota de piata 15% la nivel national). Dintre acestia, 631.000 erau din mediul urban (rating 6,5%, cota de piata 20,6%). Acelasi minut a fost cel mai vizionat si de publicul comercial, ora 23.40 aducand recordul de telespectatori pe acest target: 275.000 de persoane (rating 6%, cota de piata 20,8%).

Citeste si:
Gheboasă și-a cerut eliminarea de la Survivor. Faimosul a fost dur...
Gheboasă și-a cerut...

In finala Eurovision Song Contest 2017, Romania, reprezentata de Ilinca si Alex Florea, cu piesa ”Yodel It!”, a ocupat pozitia a saptea, cu 282 de puncte, iar Republica Moldova, reprezentata de Sunstroke Project, cu melodia ”Hey Mamma”, a ocupat locul al treilea, cu 374 de puncte. Portugalia a castigat concursul, sambata seara, cu melodia ”Amar Pelos Dois”, interpretata de Salvador Sobral, obtinand 758 de puncte. Podiumul a fost completat de Bulgaria, cu ”Beautiful Mess”, interpretata de Kristian Kostov (615 puncte).


Despre autor:

Clara Vacaru
Clara Văcaru a revenit in echipa 9am in anul 2022, după o pauză de doi ani. Pasionată de știri de când se știe, a terminat Facultatea de Jurnalism și lucrează în presă de peste 10 ani.
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Mai multe

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.