Finala competitiei muzicale a inregistrat 3,1% rating si 11% cota de piata, pozitionand TVR 1 pe locul al doilea in clasamentul audientelor la nivel national, potrivit datelor furnizate de Kantar Media, informeaza TVR.
Publicul de la orase a preferat programul TVR 1, show-ul de la Kiev clasand postul de televiziune pe primul loc in mediul urban, cu o medie de 414.000 de telespectatori (rating mediu 4,2%, cota de piata medie 14,5%). 188.000 dintre acestia au reprezentat targetul comercial, unde TVR 1 s-a clasat pe pozitia a doua (rating mediu de 4,1% si cota medie de piata de 15,5%).
Aproape 800.000 de romani au urmarit momentul in care Ilinca si Alex Florea cantau pentru Romania pe scena Eurovision Song Contest 2017. Piesa ”Yodel It” a adus principalului post al Televiziunii Romane prima pozitie in clasamentul audientelor pe toate targeturile: national, urban, comercial.
In medie, 793.000 de romani au urmarit momentul in care Ilinca Bacila si Alex Florea se aflau pe scena, TVR 1 inregistrand, pe intervalul orar 23.37-23.40, un rating mediu de 4,4% si o cota medie de piata de 14,4% la nivel national.
In ceea ce priveste publicul din mediul urban, piesa ”Yodel It” in Finala Eurovision 2017 a fost urmarita de 614.000 de telespectatori (rating mediu 6,3%, cota medie de piata 19,8%), dintre care 258.000 reprezinta targetul comercial (5,7% rating mediu, respectiv 19,2% cota medie de piata).
Cel mai urmarit moment al finalei s-a inregistrat chiar in timpul piesei Romaniei (ora 23.40), cand 807.000 de romani urmareau la TVR 1 show-ul celor doi artisti (rating 4,5%, cota de piata 15% la nivel national). Dintre acestia, 631.000 erau din mediul urban (rating 6,5%, cota de piata 20,6%). Acelasi minut a fost cel mai vizionat si de publicul comercial, ora 23.40 aducand recordul de telespectatori pe acest target: 275.000 de persoane (rating 6%, cota de piata 20,8%).
Gheboasă și-a cerut eliminarea de la Survivor. Faimosul a fost dur...
In finala Eurovision Song Contest 2017, Romania, reprezentata de Ilinca si Alex Florea, cu piesa ”Yodel It!”, a ocupat pozitia a saptea, cu 282 de puncte, iar Republica Moldova, reprezentata de Sunstroke Project, cu melodia ”Hey Mamma”, a ocupat locul al treilea, cu 374 de puncte. Portugalia a castigat concursul, sambata seara, cu melodia ”Amar Pelos Dois”, interpretata de Salvador Sobral, obtinand 758 de puncte. Podiumul a fost completat de Bulgaria, cu ”Beautiful Mess”, interpretata de Kristian Kostov (615 puncte).
Despre autor:
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
A scăzut încrederea în economie
Sursa: futurebanking.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Shimbări la vârful Allianz-Țiriac Pensii Private: Virgil Ichim pleacă de la...
Sursa: wall-street.ro