LifeStar5 August 201512:56

Lectura de 3 minute

Prima editie a celui mai asteptat eveniment muzical al anului in Romania, UNTOLD Festival, desfasurat in perioada 30 iulie – 2 august la Cluj-Napoca, a impresionat peste 240.000 de festivalieri prezenti la eveniment.

170 de artisti au creat o atmosfera memorabila timp de peste 88 de ore si, in medie, 60.000 de festivalieri s-au bucurat zilnic de prestatiile unora dintre cei mai apreciati artisti ai momentului.

Ultimele doua seri de festival au inregistrat varfuri de audienta in premiera pe URSUS UNTOLD Arena pentru prestatiile headlinerilor Armin van Buuren si David Guetta. Aplauzele pline de energie ale publicului si piesele cantate la unison aproape ca au acoperit sunetul focurilor de artificii de la finalul fiecarei zile, printre cele mai speciale elemente care au contribuit la vibe-ul unic al festivalului.

“Dorim sa multumim festivalierilor si comunitatii clujene pentru ca au fost alaturi de noi. Am avut un public cu un comportament exemplar, care ne-a sprijinit sa realizam o prima editie de succes. Apreciem intelegerea comunitatii locale si va reasiguram de toata implicarea noastra de a respecta toate normele referitoare la amprenta in comunitate pe parcursul festivalului, fara de care acesta nu ar fi fost o reusita. Ne bucuram ca dupa mai bine de sapte luni de munca continua, in care am visat si am sperat sa cream un eveniment memorabil, am reusit sa oferim publicului o experienta unica in Romania. Peste 150 de artisti au avut parte de showuri de neuitat la Cluj-Napoca si toti vor sa se reintoarca anii viitori in fata aceluiasi public de neegalat. Eforturile noastre au fost rasplatite de entuziasmul si aplauzele unui public nespus de frumos, pe care speram sa-l vedem si la editia urmatoare“, spune Bogdan Buta, Director General UNTOLD Festival.

Festivalierii s-au bucurat pe parcursul celor patru zile de atmosfera unica a orasului din aceasta perioada. Sala Polivalenta si Parcul Central au intampinat, la randul lor, festivalierii cu instalatii pe perdea de apa si proiectii de video mapping, dar si concerte si multiplele activitati de relaxare. Fanii muzicii rock si retro au participat la convertele dedicate din Piata Unirii si Euforia Music Hall, iar la Strandul Sun activitatiile de relaxare au facut preferatele festivalierilor.

Citeste si:
O șoferiță româncă de TIR duce alimente italienilor aflați în...
O șoferiță româncă de TIR...

Vedeta incontestabila a festivalului a fost scena principala de pe URSUS UNTOLD Arena, a carei efecte speciale au incantat atat headliner-ii, cat si publicul. AVICII, ARMIN van BUUREN, DAVID GUETTA si ATB sunt doar cativa dintre artistii care au comunicat pe conturile lor de Facebook sau Instagram, experienta inedita din cadrul concertelor sustinute la UNTOLD Festival, postarile lor adunand zeci de mii de aprecieri din toata lumea.

Intre 29 iulie si 2 august, site-ul festivalului a inregistrat aproape 500.000 de vizitatori unici, cu un minimum de 1.400 de vizitatori aflati simultan pe site in orice moment al zilei. Accesarile site-ului www.untoldfestival.com au fost realizate in proportie de 53% de pe dispozitive mobile. Conform datelor analitice inregistrate, peste 75% dintre vizitatori au varste cuprinse intre 18 si 34 de ani si vin din tari precum: Romania, Marea Britanie, Germania, SUA, Ungaria, Italia, Franta, Spania, Olanda, Austria. Aplicatia de mobil UNTOLD Festival, lansata cu 5 zile inainte de festival, are peste 30.000 de download-uri.

Din totalul de participanti, 15% au fost turisti veniti la UNTOLD Festival, din tari precum: Mexic, Noua Zeelanda, Japonia, Coreea de Sud, SUA si Canada, Olanda, Polonia, Marea Britanie, Franta, Germania, Ungaria, Cehia, Spania.

Aproape 5.000.000 de persoane au interactionat cu pagina de Facebook al festivalului in ultima saptamana, dintre care peste 830.000 de fani au intractionat direct cu pagina prin comentarii, like-uri si share-uri. Spot-ul oficial al festivalului, teaser-ul si videoul de prezentare a scenei principale au cumulat un reach de 1.067.000 si peste 320.000 de vizualizari pe Facebook.

Constructia scenei principale insumeaza: 1.200 mp decor, 306 mp de ecrane video, 533 de lumini si proiectoare, efecte pirotehnice impresionante si 11 variante de proiectare. Din echipa de productie de la scena principala au facut parte specialisti care lucreaza cu Armin van Buuren, Tiesto si Hardwell. Decorul scenei a invitat publicul sa se lase purtat intr-o lume de basm, sa evadeze din cotidian pentru patru zile, in care experente memorabile sunt puse in valoare de inovatii tehnologice.

Citeste si:
Productia romano-sarba "Ivana cea Groaznica" a castigat marele...
Productia romano-sarba "Ivana...



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.