LifeStar 19 Mai 2015 13:56
Cantareata americana Madonna isi extinde brandul de fitness Hard Candy prin intermediul unui nou contract de merchandising, informeaza contactmusic.com.

Vedeta americana detine deja opt sali de fitness in lumea intreaga si a decis sa se asocieze cu managerul ei, Guy Oseary, si cu directorii companiilor New Evolution Ventures si Epic Rights pentru a-si extinde brandul Hard Candy si in domeniul produselor care se vand cu ajutorul comertului cu amanuntul, precizeaza site-ul revistei Billboard.

Dan Levin, directorul departamentului Celebry & Lifestyle din compania Epic Rights, a spus: "Am vrut sa aducem acest brand catre public si, daca multi oameni nu au avut sansa de a merge intr-o sala de fitness Hard Candy, de acum inainte vor putea sa experimenteze produsele Hard Candy in orasele in care traiesc, prin intermediul celor mai bune aparate de fitness din lume". Cantareata americana intentioneaza sa isi extinda lantul de sali de fitness Hard Candy in Asia si Statele Unite in anul 2016, scrie MEDIAFAX.

Considerata una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor, numita si "Queen of Pop (regina muzicii pop)", Madonna este si cea mai bine vanduta cantareata din secolul XX, potrivit Recording Industry Association of America, cu peste 300 de milioane de albume vandute in intreaga lume. In martie 2008, ea a fost inclusa in Rock and Roll Hall of Fame. In august 2009, Madonna a concertat la Bucuresti, in cadrul turneului "Sticky and Sweet".


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.