Snoop Dogg a devenit imaginea brandului brazilian de bauturi alcoolice Cuca Fresca, dupa ce a investit in compania producatoare de alcool din trestie de zahar.

Snoop Dogg este imaginea campaniei de promovare Drink Different pentru noua bautura realizata din alcool distilat din trestie de zahar, descrisa ca un produs la limita dintre rom si tequila. Vedeta hip-hop a declarat ca s-a indragostit de Brazilia si de brazilieni in 2003, cand a vizitat aceasta tara pentru a filma videoclipul piesei "Beautiful", si este nerabdator sa faca cunoscuta marca de alcool in randul fanilor sai. Snoop Dogg a si investit in aceasta companie.

"Sunt foarte incantat de parteneriatul cu oamenii minunati de la Cuca Fresca. Am doar sentimente de iubire pentru oamenii si cultura braziliana si abia astept sa promovez cachaca (rachiu din trestie de zahar, n.r.) si spiritul acestei tari in Statele Unite", a spus Snoop Dogg.
Rapperul nu este singurul cantaret care s-a implicat in afacerile cu alcool, Sean "Diddy" Combs, Dr. Dre, Ludacris si Pitbull fiind alte nume ale muzicii care s-au folosit de notorietatea lor in diverse colaborari cu industria de profil, scrie MEDIAFAX.

Snoop Dogg, in a carui discografie se regasesc albume precum "Tha Doggfather" si "Malice N Wonderland", si-a inceput cariera de rapper la inceputul anilor '90, dar s-a implicat si in actorie, jucand in noua versiune a filmului "Starsky si Hutch" (2004). Din 1993, cand a devenit celebru, Snoop Dogg a vandut aproape 20 de milioane de albume in Statele Unite. Printre hiturile sale se numara "Who Am I (What's My Name)?", "Gin and Juice", "Groupie Luv", "From tha Chuuuch to da Palace", "Beautiful", "Drop It Like It's Hot", "That's That Shit" etc. Cel mai recent album lansat de Snoop Lion este "Reincarnated", aparut pe piata in aprilie 2013.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.