Ca un tribut adus lui Freddie Mercury si pentru ca se implinesc 40 de ani de la lansarea cantecului "Killer Queen" trupa rock britanica Queen va lansa un brand de votca.

Chitaristul Brian May a vizitat recent fabrica Stoli din Riga, Letonia, unde va fi produsa votca marca "Killer Queen", pentru a superviza lucrul la noua bautura si a descris locul ca fiind "fabrica de ciocolata Willy Wonka pentru adulti". May a declarat ca votca "Killer Queen" este un omagiu potrivit pentru regretatul solist al trupei, Freddie Mercury, despre care a spus: "Freddie iubea votca, obisnuia sa tina mereu la indemana, in turnee, votca la rece. «Killer Queen» este omagiul perfect".

Votca "Killer Queen", care este si numele celui mai recent parfum lansat de cantareata americana Katy Perry, este "distilata de sapte ori folosind un proces vechi si ingenios de filtrare, utilizand nisip de cuart si carbune de mesteacan, cu un proces unic de filtrare in ultima faza", potrivit chitaristului trupei Queen. Bautura va fi produsa in editie limitata si va fi disponibila in anumite magazine din Marea Britanie incepand cu 17 septembrie.

In vara acestui an, trupa Queen a sustinut un turneu american, avandu-l ca solist pe Adam Lambert, ocupantul locului al doilea in finala emisiunii-concurs "American Idol" din anul 2009. Queen a lansat 15 albume pana la destramarea sa, in 1991, dupa decesul lui Freddie Mercury, din cauza maladiei SIDA, pe 24 noiembrie 1991, la varsta de 45 de ani. Piese ca "Bohemian Rhapsody" si "Don't Stop Me Now", compuse de Mercury, au intrat in panteonul rockului si o noua generatie de artisti, printre care Lady Gaga, Robbie Williams, Foo Fighters si Muse, revendica influenta trupei Queen.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.