O companie de productie din China vrea sa realizeze o pelicula "rivala" celei regizate de James Cameron in 2009, "Avatar", care a devenit filmul cu cele mai mari incasari din istoria cinematografiei, dupa ce a vandut bilete in valoare de 2,78 miliarde de dolari la nivel international.

Potrivit hollywoodreporter.com, citati de MEDIAFAX pelicula intitulata "Bainiaoyi", care va fi realizata cu ajutorul tehnologiei 3D si va avea la baza folclorul chinez, va fi lansata la sfarsitul anului 2016, a anuntat agentia Xinhua News.

Filmul este bazat pe cultura populara a minoritatii etnice Zhuang, un grup originar din Guangxi, desemnat de Ministerul chinez al Culturii ca avand importanta majora la nivelul patrimoniului national.

Xinhua News afirma ca povestea se va concentra in jurul unui tanar barbat numit Guka ce incearca sa gaseasca "bainiaoyi", o piesa vestimentara magica, pentru a-l ajuta sa invinga un dragon ce tortureaza populatia Zhuang.

Filmul va fi produs de compania chineza Century Media Company, mai multe personalitati din industria cinematografica fiind cooptate in echipa peliculei. Printre acestia se numara specialistii in efecte speciale care au lucrat la "Avatar" si "Piratii in Caraibe", dar si scenaristul filmelor "Terminator 2" si "Cum sa iti dresezi dragonul", filme cu un mare succes in China.

"Scopul echipei noastre este ca «Bainiaoyi» sa concureze cu «Avatar»", a declarat Zhao Song, directorul general al Beijing Chinese Century Media Company. Acesta a mai spus ca spera ca aceasta productie "sa devina cel mai bun film care sa reprezinte cultura clasica chineza, lansat la nivel international".

Filmarile pentru aceasta pelicula vor debuta in mai 2015, in Hengxian, un district din sudul regiunii autonome chineze Guangxi Zhuang. Filmul va fi lansat in capitala regiunii Nanning, la sfarsitul anului 2016.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.