Bautura pe baza de ceai cu gheata si limonada a fost descrisa ca "o bautura pe gustul lui Arnold Palmer", legendarul jucator de golf, si este adresata in primul rand "barbatilor pasionati de sport".
Pentru compania Go N'Syde, bautura 40/40 reprezinta a doua colaborare cu o vedeta din domeniul muzical, dupa lansarea bauturii racoritoare Butterfly de catre Mariah Carey.
Sticla in care se afla bautura racoritoare are un cod de bare care, atunci cand este scanat cu ajutorul unei aplicatii speciale de pe telefonul inteligent, activeaza un continut muzical exclusiv, ca o dedicatie din partea lui Jay-Z, strategie de marketing utilizata si in cazul marcii Butterfly a lui Mariah Carey.
Anterior, Jay-Z a investit in in compania Armadale Vodka si in brandul exclusivist de sampanie Armand de Brignac. De asemenea, Jay-Z este imaginea brandului D'Usse Cognac.
Jay-Z, pe numele adevarat Shawn Carter, s-a lansat ca rapper, devenind unul dintre cei mai importanti producatori in industria muzicii hip-hop.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro