Jay-Z a incheiat un parteneriat cu compania Go N'Syde, condusa de fostul producator Kevin Liles, pentru lansarea unei marci de bautura racoritoare, intitulata 40/40, dupa numele lantului de cluburi si baruri ale cantaretului, care isi extinde astfel afacerile cu bauturi.

Bautura pe baza de ceai cu gheata si limonada a fost descrisa ca "o bautura pe gustul lui Arnold Palmer", legendarul jucator de golf, si este adresata in primul rand "barbatilor pasionati de sport".

Pentru compania Go N'Syde, bautura 40/40 reprezinta a doua colaborare cu o vedeta din domeniul muzical, dupa lansarea bauturii racoritoare Butterfly de catre Mariah Carey.

Sticla in care se afla bautura racoritoare are un cod de bare care, atunci cand este scanat cu ajutorul unei aplicatii speciale de pe telefonul inteligent, activeaza un continut muzical exclusiv, ca o dedicatie din partea lui Jay-Z, strategie de marketing utilizata si in cazul marcii Butterfly a lui Mariah Carey.

Anterior, Jay-Z a investit in in compania Armadale Vodka si in brandul exclusivist de sampanie Armand de Brignac. De asemenea, Jay-Z este imaginea brandului D'Usse Cognac.

Retail jobs

Jay-Z, pe numele adevarat Shawn Carter, s-a lansat ca rapper, devenind unul dintre cei mai importanti producatori in industria muzicii hip-hop.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.