Bautura pe baza de ceai cu gheata si limonada a fost descrisa ca "o bautura pe gustul lui Arnold Palmer", legendarul jucator de golf, si este adresata in primul rand "barbatilor pasionati de sport".
Pentru compania Go N'Syde, bautura 40/40 reprezinta a doua colaborare cu o vedeta din domeniul muzical, dupa lansarea bauturii racoritoare Butterfly de catre Mariah Carey.
Sticla in care se afla bautura racoritoare are un cod de bare care, atunci cand este scanat cu ajutorul unei aplicatii speciale de pe telefonul inteligent, activeaza un continut muzical exclusiv, ca o dedicatie din partea lui Jay-Z, strategie de marketing utilizata si in cazul marcii Butterfly a lui Mariah Carey.
Anterior, Jay-Z a investit in in compania Armadale Vodka si in brandul exclusivist de sampanie Armand de Brignac. De asemenea, Jay-Z este imaginea brandului D'Usse Cognac.
Jay-Z, pe numele adevarat Shawn Carter, s-a lansat ca rapper, devenind unul dintre cei mai importanti producatori in industria muzicii hip-hop.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții români antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
Antreprenoriatul românesc, la ani lumină de dezvoltare: peste 90 % dintre...
Sursa: wall-street.ro