Acest cantec, nominalizat la Oscar si inclus pe coloana sonora a filmului de animatie "Despicable Me 2", a ajuns deja pe primul loc in topurile muzicale din 20 de tari, iar Pharrell Williams a decis sa foloseasca succesul piesei sale pentru a promova o initiativa a Organizatiei Natiunilor Unite.
Incepand de marti, 18 martie, cantecul "Happy", este difuzat non-stop pe un post online afiliat serviciului iHeartRadio, pana pe 31 martie. Pharrell Williams a fost desemnat in an acest ambasador al United Nations Foundation cu ocazia Zilei Internationale a Fericirii si ii indeamna pe toti fanii sa promoveze aceasta sarbatoare pe diverse platforme de socializare folosind hashtagul "#happinessday".
Organizatorii evenimentului vor dona toate fondurile obtinute in aceasta perioada organizatiilor afiliate ONU care organizeaza actiuni de caritate.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum se simte Ada Galeș la aproape un an după diagnosticul de cancer: Mi-a...
Sursa: kudika.ro