Casa de discuri cu care colaboreaza cantareata Lady Gaga anticipeaza pierderi de 25 de milioane de dolari, cauzate de o campanie promotionala mult prea scumpa si de vanzari slabe ale noului album al artistei americane.

Debutul in topurile americane al noului disc lansat de cantareata Lady Gaga, "Artpop", este unul dezamagitor, intrucat vanzarile acestuia se situeaza mult sub cele reusite de precedentul material discografic al artistei americane.

Lansat pe 11 noiembrie, discul abia a ajuns la 250.000 de copii vandute, marcand astfel o scadere cu 75% a vanzarilor in comparatie cu cele reusite de precedentul disc. Lady Gaga a fost intrecuta de doua dintre marile sale rivale din muzica pop: Katy Perry si Miley Cyrus. Noile albume ale acestora, "Prism" si "Bangerz", s-au vandut in prima saptamana in 280.000 de copii, respectiv 270.000 de copii.

Problemele nu se opresc insa aici. Interscope, casa de discuri cu care colaboreaza Lady Gaga, a cheltuit 25 milioane de dolari pentru a organiza campania promotionala a albumului "Artpop". Aceste milioane investite in marketing nu vor fi compesate de vanzarile albumului, considerate a fi mult prea mici, anticipeaza casa Interscope.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.