Acest lucru vine ca urmare a succesului pe care l-a inregistrat primul sezon pe canalele SPT Networks din cele 80 de tari in care a fost difuzat, inclusiv AXN in Romania.
Al 2-lea sezon va avea 13 episoade si va fi lansat anul viitor.
Premiera serialului a inregistrat audiente de doua ori mai mari fata de aceeasi perioada a anului trecut, datorita cresterii audientei in randul target-ului comercial (+180%).
Episodul 9 s-a plasat pe locul 2 dupa premiera, consolidand astfel media audientei serialului, aceasta situandu-se semnificativ peste audienta AXN inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut: all (+38%), comercial (+58%) si barbati (+31%).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro