Acest lucru vine ca urmare a succesului pe care l-a inregistrat primul sezon pe canalele SPT Networks din cele 80 de tari in care a fost difuzat, inclusiv AXN in Romania.
Al 2-lea sezon va avea 13 episoade si va fi lansat anul viitor.
Premiera serialului a inregistrat audiente de doua ori mai mari fata de aceeasi perioada a anului trecut, datorita cresterii audientei in randul target-ului comercial (+180%).
Episodul 9 s-a plasat pe locul 2 dupa premiera, consolidand astfel media audientei serialului, aceasta situandu-se semnificativ peste audienta AXN inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut: all (+38%), comercial (+58%) si barbati (+31%).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Ciolacu anunță că TAROM își va „scoate cheltuiala” în doi ani
Sursa: wall-street.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro