"H&M mi-a placut dintotdeauna deoarece se axeaza pe imbracaminte la moda si totusi convenabila. Mi-a placut foarte mult conceptul creat in urma colaborarii noastre si vreau sa exprime diferite emotii ale femeilor, prin analogia cu cele patru elemente ale naturii: foc, apa, pamant si vant", a declarat Beyonce.
Cantareata a precizat ca s-a distras la sedinta foto care a avut loc in Bahamas, din moment ce "m-am simtit ca la o filmare de videoclip, nu reclama".
Colectia cu imaginea lui Beyonce va ajunge in magazine in luna mai, scrie contactmusic.com.
"Campania aceasta reprezinta esenta lui Beyonce dar si esenta H&M pentru aceasta vara", a declarat Donald Schneider, directorul de creatie al lantului.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
5 trucuri pentru a evita problemele digestive de Paște. Așa te poți bucura de...
Sursa: garbo.ro
-
Sunt bolnavă de tine, deși nu ești al meu...
Sursa: kudika.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Care sunt avantajele pentru medici și pacienți aduse de noul RMN MAGNETOM...
Sursa: wall-street.ro