"H&M mi-a placut dintotdeauna deoarece se axeaza pe imbracaminte la moda si totusi convenabila. Mi-a placut foarte mult conceptul creat in urma colaborarii noastre si vreau sa exprime diferite emotii ale femeilor, prin analogia cu cele patru elemente ale naturii: foc, apa, pamant si vant", a declarat Beyonce.
Cantareata a precizat ca s-a distras la sedinta foto care a avut loc in Bahamas, din moment ce "m-am simtit ca la o filmare de videoclip, nu reclama".
Colectia cu imaginea lui Beyonce va ajunge in magazine in luna mai, scrie contactmusic.com.
"Campania aceasta reprezinta esenta lui Beyonce dar si esenta H&M pentru aceasta vara", a declarat Donald Schneider, directorul de creatie al lantului.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro