Moderatoarea emisiunii “Duminica in familie” a aflat cu stupoare ca intr-un butic din Capitala, proprietarii au gasit o metoda inedita de a-si atrage clientela si a-i determina pe acestia sa le cumpere produsele la mana a doua. Angajatii acestui magazin le recomandau clientilor sa cumpere hainele expuse pe rafturi pentru ca acestea sunt de firma, pretul este redus si provin fix din garderoba Mihaelei Radulescu.
Moderatoarea tv a instiintat organele de control abilitate, fara sa stea pe ganduri, mirosind escrocheria si politica de marketing ridicata pe imaginea sa. In cursul zilei de ieri, aceasta a facut o plangere la Protectia Consumatorului si a cerut un control din partea Garzii Financiare. Vedeta a facut un apel si in randul clientilor fideli ai acestui magazin. “Rugam toate doamnele care au cumparat eronat rochii din acel magazin, fiind mintite ca au apartinut Mihaelei, sa nu mai faca si alte achizitii. De altfel, s-ar putea sa nu mai aiba de unde”, anunta aceasta.
”Daruiesc haine prietenelor, nu le vand”
Dorind sa opreasca modalitatea marsava prin care proprietarii s-au folosit de numele sau, Mihaela a tinut sa clarifice situatia existenta, precizand ca nu si-a vandut niciodata hainele, ci le-a daruit prietenelor sau colegelor, si nici nu a fost nevoita sa inchirieze tinute, pentru ca are contracte de imagine semnate cu anumiti designeri sau magazine celebre. In prezent, Mihaela se imbraca pentru toate emisiunile si evenimentele publice exclusiv de la “Victoria 46”, magazinul care i-a oferit o rochie Dior de 6.000 de euro, pentru editia aniversara de zece ani “Duminica in familie”.
Despre autor:
Sursa: Ziarulcn.com
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro