Nici macar trupele a caror istorie a fost doar o complicata constructie de marketing nu au putut sta departe, dintre acestea Spice Girls fiind, probabil, revelatia sfarsitului de an. Nebunia reunirilor e explicata de critica printr-un efort continuu de cautare a tineretii eterne, ecou al celebrului vers al lui Neil Young „Rock and Roll Will Never Die” („Rock'n'roll-ul nu va muri niciodata”), fara a ignora, insa, o fascinatie a banilor demna de celebra fraza a lui Frank Zappa - „We're Only in It For the Money” („Nu facem asta decat pentru bani”).
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Povestea impresionantă a lui Andreeas Novacovici - din orfelinat, în primele...
Sursa: kudika.ro