Starul pop Madonna a renuntat la contractul cu Warner Music, pe care l-a incheiat in urma cu 25 de ani, si a semnat cu Live Nation Inc. pentru mai multe albume, si turnee de promovare, informeaza NewsIn.

Live Nation, cu sediul in Los Angeles, a anuntat ca Madonna va fi unul dintre actionari, dar nu a dezvaluit si alte detalii ale intelegerii financiare. Contractul, care era asteptat de mai bine de o saptamana, este estimat la 120 de milioane de dolari pe o perioada de 10 ani si include lansarea a trei albume, a declarat pentru Reuters o sursa familiara cu negocierile.

Directorii de la Live Nation, criticati de cativa dintre analistii de pe Wall Street pentru ca au cheltuit prea mult pentru a semna un contract cu artista in varsta de 49 de ani, au spus ca li s-a confirmat ca oferta lor nu a fost cea mai mare.

Contractul Madonnei cu Live Nation include exploatarea brand-ului sau, a fan club-ului si site-ului, muzicii sau proiectelor de film.

Repozitionarea Madonei pe scena muzicala, nu surprinde, din moment ce, casele de discuri si artistii au explorat noi posibilitati de cand vanzarile traditionale de muzica au inceput sa scada rapid. Fanii cumpara din ce in ce mai putine CD-uri si nici achizitia de muzica digitala nu compenseaza declinul pietei.

"Modelul in industria muzicala s-a schimbat, iar ca artist si femeie de afaceri trebuie sa ma adaptez. Pentru prima data in cariera mea, modalitatile prin care muzica mea poate ajunge la fani sunt nelimitate... Cine stie cum vor fi distribuite albumele mele in viitor?” , a declarat Madona.

Directorul executiv al Vivendi, compania-mama a Universal Music Group, Jean-Bernard Levy, a admis, intr-un interviu pentru BBC, ca acest contract incheiat de Madonna, demonstreaza ca industria muzicala se afla intr-un moment de rascruce si nu se mai concentreaza doar pe albume.

"Este acum o afacere mai echilibrata, cand vorbim de albume, emisiuni TV, marketing, incasari din turnee si asa mai departe", a spus Levy.

Madonna este ultima dintr-un sir de artisti care au renuntat, recent, la contracte cu mari case de discuri si au gasit modalitati diferite de a-si distribui muzica.

Saptamana trecuta, Radiohead si-a lansat albumul exclusiv online si i-a invitat pe fani sa plateasca cat doresc. De asemenea, Prince a oferit recent cel mai nou material discografic impreuna cu o editie de duminica a unui ziar britanic, in timp ce Sir Paul McCartney a semnat un contract cu lantul de cafenele Starbucks.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.