Divele din show-bizz-ul autohton sunt de multa vreme tintele preferate ale firmelor care vor si isi permit financiar sa asocieze imaginii lor numele unei vedete. In ultima vreme oferta a inceput insa sa-i vizeze si pe alti membri ai familiilor respectivelor persoane publice.

De cateva zile, Mihaela Radulescu ii sfatuieste pe romani cum sa-si asigure o batranete linistita, strangand bani pentru pensie. In videoclipul publicitar vedeta Antenei 1 apare impreuna cu mama ei care vorbeste despre pensii si despre experienta firmei respective. Mihaela Radulescu a povestit amuzata problemele pe care le-a intampinat mama ei la realizarea clipului. Neobisnuita cu filmarile, aceasta
s-a aratat mirata ca pentru un spot care dureaza numai 30 de secunde a fost nevoie de o echipa mare de oameni si aproape doua zile de fimari.

CU MAMA SI SORA IN RECLAMA

Andreea Marin a fost prima care a acceptat un scenariu de spot publicitar in care sa primeasca replica de la un membru al familiei.

Intr-una dintre primele reclame in care a aparut, Zana Surprizelor avea o convorbire telefonica despre produsul promovat, chiar cu mama ei. Spotul a fost destul de controversat pentru ca publicul aflase deja, dintr-o declaratie televizata a vedetei, ca Andreea Marin si-a pierdut mama la o varsta frageda. Prezentatoarea tv s-a aparat declarand ca ea a considerat-o mama si pe femeia care a crescut-o, iar convorbirea cu pricina era cu aceasta. Mult mai bine primit a fost spotul in care vedeta televiziunii publice aparea impreuna cu sora ei mai mica Cristina, pe care o alinta Kit.


Despre autor:

Sursa: Ziarulcn.com


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.