Sunt sexy, celebre, vanate de reviste, dar si de firmele care vor sa-si promoveze produsele folosind imaginea lor. Desi aparent nu exista nici o legatura intre masini si muzica, Dacia a reusit sa combine cele doua industrii, mizand pe notorietatea cantaretelor din show-bizz.
Cea care a deschis drumul a fost Anna Lesko, solista promovand Dacia Logan intr-un clip care a impanzit micul ecran. Annei i s-au alaturat de curand Andreea Banica, Delia Matache, Anca Badiu, Andreea Balan si Miki (ex-K-pital), care au fost alese sa promoveze noul Logan Kiss FM, serie limitata, acest model fiind pe piata in doar 10.000 de exemplare.
Oficialii Dacia se pare ca s-au orientat bine, cele cinci vedete fiind in topul preferintelor masculine, desi au ca public pentru muzica lor categorii diferite de barbati. Andreea Banica i-a luat insa fata colegei sale de breasla, Anna Lesko, onorariul vedetei Romantica TV fiind mult mai mare decat al solistei de la Chisinau. Neoficial, suma incasata de Andreea ar fi 15.000 de euro.
Despre autor:
Sursa: Click.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Google Green Light este soluția software care poate fluidiza traficul în România
Sursa: green.start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
România a avut cea mai mare rată a inflației din UE în februarie
Sursa: futurebanking.ro
-
Tarot online: Se teme că te poate pierde?
Sursa: kudika.ro
-
Ministrul Energiei: Reactorul nuclear de la Doicești va fi cu 20-30% mai...
Sursa: wall-street.ro