Sunt sexy, celebre, vanate de reviste, dar si de firmele care vor sa-si promoveze produsele folosind imaginea lor. Desi aparent nu exista nici o legatura intre masini si muzica, Dacia a reusit sa combine cele doua industrii, mizand pe notorietatea cantaretelor din show-bizz.
Cea care a deschis drumul a fost Anna Lesko, solista promovand Dacia Logan intr-un clip care a impanzit micul ecran. Annei i s-au alaturat de curand Andreea Banica, Delia Matache, Anca Badiu, Andreea Balan si Miki (ex-K-pital), care au fost alese sa promoveze noul Logan Kiss FM, serie limitata, acest model fiind pe piata in doar 10.000 de exemplare.
Oficialii Dacia se pare ca s-au orientat bine, cele cinci vedete fiind in topul preferintelor masculine, desi au ca public pentru muzica lor categorii diferite de barbati. Andreea Banica i-a luat insa fata colegei sale de breasla, Anna Lesko, onorariul vedetei Romantica TV fiind mult mai mare decat al solistei de la Chisinau. Neoficial, suma incasata de Andreea ar fi 15.000 de euro.
Despre autor:
Sursa: Click.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro