Transformare - Britney Spears a impresionat publicul prin imaginea radianta din ultima reclama la parfumul "Believe" lansat de renumita firma Elizabeth Arden, informeaza dailymail.com.

Fotografiile din campania publicitara dezvaluie o imagine extrem de seducatoare a solistei. Dupa ce a socat intreaga lume prin tunsoarea zero si toalete de un prost gust revoltator, in posterul publicitar, fata rea a muzicii pop afiseaza un trup zvelt si bronzat si o coafura impecabila.

Noul look al solistei a dat nasterele la zvonuri rautacioase potrivit carora producatorii pictorialului ar fi folosit o dublura. Lipsa celebrelor tatuaje ale vedetei, a dat nastere "teoriei" conform careia, fotografiile ar fi fost realizate in 1998, fapt ce ar explica stomacul plat, neafectat de urmele celor doua sarcini ale artistei.

"Este adevarat ca Britney a intrerupt, la un moment dat, sedinta foto, insa, la scurt timp s-a intors in studio. Singura persoana care apare in reclama nationala pentru parfumul "Believe" este insasi Britney Spears", a pus capat suspiciunilor, un purtator de cuvant al vedetei.


Despre autor:

Compact

Sursa: Compact


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.