Se pare ca asa-zisul razboi declansat in jurul reality-show-ului marca Mutu este doar o strategie de marketing. Nu numai ca au negat intentia de a cumpara formatul de emisiune ce-l are ca subiect pe fotbalist, dar surse din PRO TV spun ca acesta nici macar nu-si merita banii, cele doua mi-lioane de dolari cerute.

"PRO TV a primit oferta cu acest format, dar am anuntat inca de acum o luna ca nu suntem interesati de show", a declarat Maria Apostol, directoare de PR a PRO TV. Asadar, zvonurile venite din partea impresarei fotbalistului, AnaMaria Prodan, conform carora televiziunea lui Adrian Sarbu din Pache Protopopescu s-ar "bate" pentru reality-show cu rivala An-tena 1 si chiar cu Romantica, nu se adeveresc. Surse din PRO TV sunt de parere ca stirea a fost menita doar sa creeze un efect de fals suprainteres asupra emisiunii a carei vedeta urmeaza sa fie celebrul international roman.

Mutu va comenta fazele de pe teren

In ceea ce priveste reality-show-ul lui Mutu, estimat a valora 2.000.000 de dolari, acesta va fi difuzat de sase ori pe saptamana. Cat despre acei telespectatori care spera ca vor patrunde prin intermediul show-ului in dormitorul lui Mutu, vestile sunt proaste. Vedeta din fotbal nu va permite acest lucru, insa a promis ca va comenta multe faze de pe teren, atragand astfel interesul microbistilor.


Despre autor:

Sursa: Click.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.