In versiunea actuala a scenariului, Andreea vorbeste cu o prietena, si nu cu mama ei, dar continua sa isi laude parul in felul cunoscut.
Cunoscuta realizatoare TV a declarat pentru "Evenimentul zilei" ca filmarile pentru cel de-al doilea spot se vor realiza abia in toamna acestui an. Contractul ei cu Garnier, proprietarul marcii L’Oreal, a fost prelungit cu un an. "L’Oreal a luat aceasta decizie pentru ca vinzarile au crescut brusc, dupa difuzarea primului spot", explica Andreea.
Prima reclama s-a filmat anul trecut la Praga, iar vedeta "Surprizelor" a fost incintata de modul cum s-a lucrat.
"M-a impresionat profesionalismul echipei alaturi de care am lucrat. In citeva zile spotul a fost gata".
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro