Redactorul-sef de la "FHM", Eduard Tone, nu crede atit in puterea vedetei de pe coperta, cit in puterea cadourilor date impreuna cu revista: "Publicul de la noi nu e atit de sensibil la personajul de pe coperta, cit la ideea de a primi ceva, un cadouas". Redactorul-sef de la "Maxim" merge mai departe: "Daca dai un cadou in pretul revistei, e perfect. Tot ce e gratis se vinde. Daca as da cadou tampoane la revista de barbati, s-ar vinde". Revista "Avantaje" nu merge niciodata pe mina vedetelor, momindu-si cititorii exclusiv cu cadouri: "Numerele de martie si aprilie s-au vindut cel mai bine, aproximativ 50.000 de unitati. Cauzele ar fi nu atit coperta, cit cadoul inserat chiar pe coperta la vedere. De exemplu, cosmetice in lunile de primavara/toamna si articolele de plaja (papuci, genti de plaja) in lunile de vara, respectiv iunie", spune Sorin Lucaci, Senior Marketing Executive la Edipresse.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Nici nu a născut, dar și-a ales deja bona filipineză. Ana Baniciu va naște în...
Sursa: kudika.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
UniCredit Bank, susținător al Pavilionului României din cadrul La Biennale di...
Sursa: futurebanking.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro