Stiti care-i culmea marketingului? Sa vinzi frigidere eschimosilor. Culmea nisei de piata am vazut-o eu la „Dansez pentru tine“.

Era vorba de o trupa de dansatori, intitulata XXL si compusa din citiva grasunei de sex masculin si trei dolofane de sex feminin. Erau simpatici, cum dansau ei acolo (rap sau ceva de genul asta), dar imi inchipui cam cit de greu le e sa se mentina pe piata si in ce incordare traiesc. Pai, daca unul dintre ei slabeste, Doamne fereste, fara sa vrea, isi pierde automat piinea de la gura si pune in pericol si dumicatul celorlalti colegi.

Se apropie ziua in care, la "Surprize, surprize…", vom vedea un cetatean surprins prin faptul ca nu se va intilni cu nimeni.

E singurul gen de surpriza care se mai poate face, dupa noua ani, in emisiunea aia si e absolut evident ca asa stau lucrurile, daca urmaresti fie si numai cinci minute din desfasurarile de forte de acolo.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.