Andreea Marin, Mihaela Radulescu, Magda Catone si Florian Pittis sint cele mai solicitate vedete pentru promovarea unor produse la televizor. Noul „job“ le-a permis sa-si rotunjeasca frumos conturile

Actuala doamna Banica jr. si-a aratat gropitele din obraji in reclame la vopsea de par, pate de ficat, sampon, bijuterii, masini, supe la plic, margarina, ciocolata, produse de curatat si, mai nou, la mezeluri. Nici fosta doamna Banica jr., actuala Schwartzenberg, nu se lasa mai prejos. Si-a asociat imaginea sexy cu produse precum: cafea, cosmetice, telefonie mobila, ghidul Pagitur, piinite de cereale si batoane cu soia, dar si cu autoturisme, ca Porsche Cayenne si Audi Q7. Mihaela face de patru ani campanie pentru Pantene si de doi pentru Floriol Mediteranean.

Andreea a ramas fidela vopselei Garnier de la L’Oreal, pentru un onorariu de aproximativ 30.000 de euro. Aceasta e suma pe care "Zina" ar fi primit-o, in urma spotului filmat la Istanbul, alaturi de sora ei, Cristina. Pentru o foarte tentanta oferta financiara, Andreea zimbeste acum dintr-o reclama la mezeluri. "Aldis este partenerul nostru de ani buni, investind in mod extrem de serios in cazurile umanitare grele sau in tinerii cu minte stralucita ai Romaniei. In plus, sint un consumator al acestor produse de multa vreme. Mi-am cistigat libertatea de a alege cu cine vreau sa lucrez, ca partener, in publicitate, intrucit am oferte destule".

Pentru Andreea, onorariul reflecta valoarea ei de piata si e departe de a fi lipsit de importanta. Dar indiferent de marimea ofertei, nu si-ar asocia imaginea cu o marca de tigari. "Nu m-am imbogatit din reclame, dar mi-am rotunjit considerabil venitul, e o consecinta fireasca a muncii mele. In contractul meu cel nou cu L’Oreal - Garnier am cerut si mi-a fost acceptata o consistenta contributie din ceea ce cistig, spre a fi donata mai departe copiilor, prin intermediul UNICEF". In prezent, Andreea negociaza pentru o noua campanie, la un produs de lux.

Si Mihaela le sare in ajutor celor defavorizati, cu bani din publicitate. "De doi ani, 30% din orice incasari aparute din campanii publicitare le donez diferitelor cauze umanitare pe care le sprijin. Asta inseamna ca cer din start o suma mai mare si, ca sa nu existe suspiciuni, imi rog clientii sa faca direct donatia catre cazurile sociale de care ma ocup", spune ea. Mihaela Radulescu e voluntar la Crucea Rosie Romana, dar si ambasador al "Special Olympics" si "United Way Romania".

Din reclame si campanii mari sau mici ea a adunat peste 300.000 de euro. N-ar face insa reclama la produsele de igiena intima feminina. "Nu fac spoturi publicitare pentru a-mi mari numarul de aparitii la tv, ci pentru a obtine un profit financiar din vinzarea imaginii mele, singura 'marfa>> cu care eu operez, ca vedeta de televiziune... Onorariul meu variaza, in functie de marimea campaniei, intre 20.000 si 60.000 de euro". In curind, Mihaela va aparea intr-o noua campanie publicitara, pentru un detergent de lux. "Spotul are o poveste interesanta, pentru ca am filmat in conditii extreme, pe o ploaie torentiala. Celalalt produs e cardul Perfect de la ABN AMRO, pentru care am intrat deja in campania tv, prin acele 'fillere>> (emisiuni de 3 minute, in regim publicitar), pe care le vedeti inainte de inceperea emisiunii mele, 'Duminica in familie>>".


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.