"Este un talkshow interactiv, cu public, de o ora si jumatate, in fiecare zi. Vreau sa pun fata in fata o persoana publica, cu publicul sau. Nu stiu daca o sa dezlipesc "etichete". O sa vad daca ele trebuie sa ramana lipite sau nu. De exemplu, politistul este etichetat drept un dobitoc. Atunci as chema niste politisti in emisiune si i-as pune in asemenea situatie incat publicul sa dea verdictul: este politistul prost sau are o imagine falsa", a spus Oreste, citat de Pro Tv Magazin.
Despre autor:
Sursa: Curentul.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro