LifeStar22 Noiembrie 2004

Lectura de un minut

Cu doua luni inainte de anuntarea listei nominalizatilor la premiile Oscar, regizorul filmului "Patimile lui Hristos", Mel Gibson, a luat o decizie riscanta care ne duce cu gandul la rolul sau din filmul "Maverick". Intr-un interviu recent, Gibson a declarat ca in lupta pentru premiile Oscar - care se vor desfasura in luna februarie - "Patimile lui Hristos" nu va beneficia de nici o campanie publicitara, o practica folosita de toate studiourile hollywoodiene inainte de acest eveniment. In locul posterelor sau al spoturilor publicitare la radio si tv, Gibson si staff-ul companiei Icon Productions intentioneaza sa trimita circa 7.000 de DVD-uri catre reprezentantii Academiei Americane de Film si altor membri ai industriei de film care pun umarul la selectarea filmelor pentru Oscar. "Acest film trebuie judecat pentru merite artistice, si nicidecum pentru suma alocata campaniei publicitare", a spus Gibson. In ciuda parerilor contra, "Patimile" ar putea obtine, gratie incasarilor impresionante (peste 610 milioane de dolari), nominalizari la categorii importante precum: "Cel mai bun film", "Cel mai bun regizor" sau "Cel mai bun actor".

Sursa: Curentul.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.