De Valentine’s Day, in Romånia, amenintarea unui divort costa mai mult decåt nasterea unui copil
14.02.2007 Monica refuza cadouri, Bahmuteanca le contabilizeaza
De Valentine’s Day, in Romania, amenintarea unui divort costa mai mult decat nasterea unui copil. Irinel Columbeanu a vrut sa-i ofere Monicai un sejur romantic de cateva zile la Paris, dar proaspata mamica a refuzat propunerea miliardarului, din pricina unor examene pe care le are de sustinut la facultate. In schimb, Silviu Prigoana a dus-o pe Adriana la Amsterdam, unde s-au bucurat de cateva zile de liniste si, in plus, si-au reinnoit juramintele, omul de afaceri facandu-i cadou sotiei sale un inel cu diamante.

De cealalta baricada, alte vedete ne-au declarat ca detesta sarbatorile imprumutate din afara, considerandu-le doar bune pretexte pentru comercianti si ca nu au de gand sa-si ofere cadouri sau sa-si declare, infocati, iubirea pentru partener. Diana Munteanu a dezvaluit ca nu va petrece cu Claudiu Niculescu, ambi nefiind adeptii acestei sarbatori importate de afara.

Considerata de unii Sarbatoarea Iubirii, iar de altii doar un pretext cu scopuri mercantile, 14 Februarie este o zi adorata de romantici si respinsa, in egala masura, de cei pe care imperialismul american i-a adus la saturatie. Printre VIP-urile noastre am regasit pareri din ambele categorii. Unele dintre ele ne-au declarat ca au pregatit deja cadouri pentru iubiti si iubite si ca si-au rezervat cine romantice in restaurante intime, alaturi de partener. Exista insa si vedete satule de bombardamentul cu inimioarele si sloganurile care indeamna la dragoste, de prin magazine si mass-media, si care nici nu vor sa auda de Valentine’s Day, cu toate ca sunt cåt se poate de indragostite.

Valentine’s Day la Amsterdam
Adriana Bahmuteanu si Silviu Prigoana au sarbatorit in avans 14 Februarie ca niste adevarati indragostiti ce sunt. Ei au plecat, weekend-ul trecut, la Amsterdam, Adriana declarandu-ne ca nu a fost un sejur de shopping, ci unul in care s-au regasit si s-au desprins putin de rutina de zi cu zi: "A fost foate romantic, ne-am plimbat cu tramvaiul prin oras si am mancat cartofi prajiti pe strada. Silviu mi-a facut cadou de Valentine un inel cu diamante mici, din aur galben". Ziarista a mai adaugat ca bijuteria semnifica o reinnoire a juramintelor de iubire dintre ei si ca ea i-a cumparat sotului "ce avea nevoie, niste cosmetice si alte lucruri". Prigoana insa ramane un adevarat businessman, intrucat nici in aceasta minivacanta nu a renuntat la intruniri si la contracte de semnat: "Eu am avut si niste mitinguri cu niste parteneri de afaceri, francezi si olandezi, cu care ma intalneam dimineata, dar apoi petreceam toata ziua cu sotia mea". Vesnicii indragostiti s-au cazat, dupa cum le e obiceiul, intr-un hotel de lux, la Crown Plaza, si au vizitat muzeul figurilor de ceara Madame Tussaud’s din centrul orasului. Adriana si Silviu Prigoana vor sarbatori si astazi Ziua Indragostitilor, impreuna cu un alt cuplu, la un pahar, de vorba: "Vin niste prieteni la noi in vizita si am organizat o cina", ne-a declarat Bahmuteanu.

Irinel ar fi dorit ca de Valentine’s Day sa mearga impreuna cu Monica la Paris. Omul de afaceri a renuntat la aceasta calatorie romantica dupa ce s-a consultat cu sotia sa: "Monica are de invatat pentru examene. Am discutat cu ea si am ajuns la concluzia ca nu are rost sa mergem pentru o zi si sa ne si intoarcem. In plus, ne este greu sa o lasam pe Irina singura. Asa ca o sa stam acasa, va fi ceva discret. Anul trecut i-am luat un stilou Dupont pentru ca a luat nota mare la examen. Si, sincer, Valentine’s Day mi se pare mai mult ceva de import. Avem si noi Dragobetele, care este o sarbatoare mai naturala, mai romaneasca".

Cadou si cina romantica pe malul Oceanului
Pentru ca s-a mutat pe taram american impreuna cu sotul ei, Catrinel Sandu (foto) a trebuit sa adopte Valentine’s Day, asa ca s-a pregatit din timp cu cadouri pentru Gabriel: "Am fost deja la cumparaturi si am luat mai multe bluze si tricouri elegante si sport pentru el". Pe langa asta, blonda de la National TV mai coace o surpriza pentru sot: "Sigur va avea inca o surpriza din partea mea in ziua respectiva". In ce-l priveste pe Gabriel, cu siguranta ca si el are cadouri pentru sotia lui, avand in vedere ca traieste de cativa ani in Statele Unite si este obisnuit sa respecte astfel de sarbatori: "Inca nu stiu ce cadouri are el pentru mine, ca nu vrea sa-mi spuna. Surpriza! Dar sunt sigura ca va fi ceva frumos, ca intotdeauna". Cei doi si-au rezervat locuri pentru o cina romantica la un restaurant chic: "Pe 14 o sa mergem la un restaurant frumos de aici, de pe malul oceanului".

Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.