Au ramas categorii de public neacoperite, care ar putea aduce bani. Multi bani. Eu, daca as fi in locul vostru, as veni, de exemplu, cu previziuni astrologice pentru bugetari. Astia sint multi si, odata bagati in seama, ar putea aduce o groaza de publicitate. Nu conteaza ca o sa fie la alcool ieftin, pateu de ficat, parizer, iaurt si alte produse ieftine, conteaza ca o sa fie multa. Cam asta deocamdata. O mai gindesc cum s-ar putea targeta frizeritele, croitoresele, inginerii agronomi si aurolacii si o sa va comunic cit de repede posibil.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Revolut are în vedere o creștere cu 40% a angajaților
Sursa: futurebanking.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni în jurul lor. Cum pot...
Sursa: kudika.ro
-
Care e povestea Daciei „aprobate” de Putin ce are și o versiune electrică
Sursa: wall-street.ro