N-am mai vazut de mult o violata la OTV si, sincer, mi-a lipsit foarte tare chestia asta. Rabdarea si suferinta mi-au fost insa rasplatite, miercuri seara, cu virf si indesat. Violata care evolua, cu ochelarii de soare pe nas si pletele despletite peste gura si ochelari, la "Dan Diaconescu Direct", fusese, in plus, si sechestrata, si vinduta de proxeneti, ceea ce m-a convins definitiv ca Dan Diaconescu e nu numai un mare om de televiziune, ci si un mare specialist in marketing, care se preocupa intens de imbunatatirea produselor pe care le livreaza catre telespectatori.

Nu-i exclus sa fi inceput deja sa faca si niste studii de piata inainte sa dea drumul la cite-un subiect. De-abia astept sa fiu oprita pe strada si rugata sa completez un chestionar sau, eventual, chiar invitata la un focus grup, ca sa-mi dau si eu cu parerea. Iar pentru cazul nefericit si trist in care n-o sa ma nimeresc in esantionul selectat, o spun deja aici: deci, domnule Diaconescu, va multumim mult pentru violatele sechestrate, vindute si maltratate, le iubim foarte mult si aproape ca nu mai putem adormi fara ele, dar cred ca a venit momentul sa ne oferiti si altceva.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.