Am dat, intr-o seara, pe Antena 1, peste o emisiune de tineret, care, pare-mi-se, se difuza paralel si pe Euforia Lifestyle TV, un post care face parte tot din grupul lui Dan Voiculescu si pe care eu, din fericire, nu-l prind. Spun, din fericire, pentru ca ce mi-au auzit urechile la emisiunea asta nu mi-as dori sa mai aud prea curind.
I-auzi una: "Femeile pina-n 20 de ani, daca le zici ca trei minute e normal, te cred. Noi am trecut de virsta asta…".

I-auzi inca una: "Orice text e bun ca sa atingi un barbat misto…". Si, in fine, i-auzi-o si p-asta: "Vreti sa v-arat chilotii mei?". Eu n-am vrut sa-mi arate nimeni chilotii, asa ca am schimbat canalul, dar banuiesc ca multi telespectatori au vrut si au ramas sa-i vada. Cu alte cuvinte, sint convinsa ca emisiunea asta a pornit de la un studiu de piata foarte serios. Sigur baietii lui Voiculescu s-au intrebat, inainte sa se-apuce de ea, "Bai, ia sa aflam noi ce mai vrea lumea sa vada. Domnu’ Voiculescu, marcati banu’ ca tre’ sa facem cercetare de piata, ca la carte.

Cotidianul

Sursa: Cotidianul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.