In mai, Rue des Trucs debuta la Avanpremiere cu o colectie minimalista. Recent, designerii din spatele brand-ului, Simona Semen si Alina Buzila au lansat campania Padurea Cerbului, dedicata acelei colectii.

Designerii ieseni au declarat pentru kudika.ro ca „de cele mai multe ori femeia care alege RdT este femeia sigura pe stilul ei care acorda mare atentie calitatii materialelor si lejeritatii hainelor”.

Brandul Rue des Trucs se defineste printr-un stil minimalist, insa Simona Semen si Alina Buzila spun ca „vor sa experimenteze la nivel de tesaturi, structuri, volumetrii sau culori, insa nu cred ca se vor indeparta foarte mult de ceea ce a devenit semnatura stilistica a brandului”.

Citestete pe kudika.ro in ce stadiu sunt acum designerii ieseni si ce planuiesc pentru viitor.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.