Tabloidul britanic The Sun, editat de compania News International, si-a lansat propriul parfum, numit Buzz, care va fi promovat prin postere parfumate pe strazile din apropierea celebrului magazin londonez Harrods.

Parfumul a fost realizat in colaborare cu specialistul Roja Dove, care lucreaza pentru Harrods, unde va fi vandut, incepand de luni, la pretul de 70 de euro pentru o sticluta de 50 ml, scrie MEDIAFAX.

Doua postere parfumate vor fi amplasate in statia de autobuz situata vizavi de celebrul magazin.

Parfumul, a carui sticla doreste sa ilustreze "conceptul de divertisment", este descris ca fiind o combinatie intre stilul lui Sarah Jessica Parker, carisma Sophiei Loren, indrazneala lui Beyonce Knowles si farmecul prietenos al lui Cheryl Cole.

Un purtator de cuvant al News International a descris Buzz ca fiind format din note proaspete de citrice si bergamota, imbinate cu iasomie si ylang ylang, cu o baza de vanilie si santal.

"Fiecare ingredient se adauga celorlalte pentru a crea sentimentul premierelor, debuturilor si a momentelor de covor rosu", a mai spus purtatorul de cuvant al publisherului The Sun.

"Colaborarea cu The Sun a fost un pas neobisnuit pentru mine. In cariera mea am creat parfumuri individuale pentru clienti, dar am fost foarte surprins cand mi s-a cerut sa creez un parfum pentru un ziar"
, a declarat parfumierul Roja Dove.

Retail jobs

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.