Pana in toamna cand vor scoate pe piata un nou album, Cheloo, Ombladon si Freakadadisk, le-au oferit fanilor maxi-single-ul "Violent". Materialul contine doua piese, "Violent" (aleasa pentru promovare) si "Ca fuga pe gheata" si mai multe remixuri. Videoclipul este unul fara o poveste anume, pentru ca hip-hop-erii s-au gandit ca e mai bine sa lase muzica sa vorbeasca in locul imaginii.
NONCONFORMISTI
Intrebati cum isi vor promova noul material, rapperii declara ca pe langa metodele clasice, videoclip, concerte, vor plati si? acatiste. Baietii aveau in plan un megaconcert, pe unul dintre stadioanele Capitalei, dar proiectul a cazut din motive financiare. "Un superconcert necesita o superproductie, pe care nu o poti avea fara sponsori care sa-si asocieze imaginea cu trupa. Astfel ca nu mai este o prioritate pentru noi", marturisesc Parazitii.
Despre autor:
Sursa: Ziarulcn.com
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro