Pana in toamna cand vor scoate pe piata un nou album, Cheloo, Ombladon si Freakadadisk, le-au oferit fanilor maxi-single-ul "Violent". Materialul contine doua piese, "Violent" (aleasa pentru promovare) si "Ca fuga pe gheata" si mai multe remixuri. Videoclipul este unul fara o poveste anume, pentru ca hip-hop-erii s-au gandit ca e mai bine sa lase muzica sa vorbeasca in locul imaginii.
NONCONFORMISTI
Intrebati cum isi vor promova noul material, rapperii declara ca pe langa metodele clasice, videoclip, concerte, vor plati si? acatiste. Baietii aveau in plan un megaconcert, pe unul dintre stadioanele Capitalei, dar proiectul a cazut din motive financiare. "Un superconcert necesita o superproductie, pe care nu o poti avea fara sponsori care sa-si asocieze imaginea cu trupa. Astfel ca nu mai este o prioritate pentru noi", marturisesc Parazitii.
Despre autor:
Sursa: Ziarulcn.com
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
Rector UPT: Companii vor să angajeze 1.000 de oameni, dar nu au de unde
Sursa: start-up.ro
-
10 brățări pentru picior ce împodobesc în mod delicat și exotic glezna...
Sursa: garbo.ro
-
Victor Slav, un tată care impune reguli pentru micuța lui! Uite ce relație...
Sursa: kudika.ro
-
A apărut catalogul XXXLutz, cu reduceri la canapele și corpuri de iluminat
Sursa: retail.ro
-
Revolut lansează terminal POS
Sursa: futurebanking.ro
-
Raluca Neagu, CEO Skillab: Românii au o mare deschidere de a se perfecționa,...
Sursa: wall-street.ro